Ustavimo TES6
Močne erekcije

5 korakov do močne erekcije

Penis je najbolj temperamenten del človeškega telesa. Ko želite, da med spolnimi aktivnostmi ostane ostane trd, postane mehek. Potem ko končno uspete vzdrževati močno erekcijo, na koncu prehitro ejakulirate. Slabo se odziva na alkohol, tudi če ste spolno vzburjeni. Prav tako se kaže v vsej svoji veličini v neprimernih časih, na primer sredi vaše pomembne predstavitve na delovnem mestu.

Glede na študijo, 75 odstotkov moških med 20 in 39 leti pravi, da lahko “vedno” ali “skoraj vedno” dobijo in ohranijo erekcijo, kar pomeni, da je močna erekcija problem pri  25 odstotkih moških v najboljših letih. Ista študija je pokazala, da je le 20 odstotkov moških med 40. in 59. let reklo, da lahko večino časa pridobi dovolj močno erekcijo za seks.

Čeprav morda nikoli ne boste mogli napovedati, kako se bo vaš penis obnašal s 100-odstotno natančnostjo, si lahko z nekaj preprostimi koraki pomagate, da so vaše erekcije čim bolj zdrave in močne, ko pride čas za “nastop”.

1. Poskusite z obročem

Ste vedeli, da vam lahko obroč pomaga vzdrževati erekcijo? Ta igrača v obliki črke O se prilega vašemu penisu in pomaga zadržati kri v komorah penisa, kjer jo želite. Obroč pomaga tudi pri preprečevanju venskega uhajanja, tj. pri obliki erektilne disfunkcije, kjer kri teče v penis, vendar ima težave, da tam tudi ostane.

2. Delajte Keglove vaje

Mišice medeničnega dna igrajo pomembno vlogo pri spolni aktivnosti, pojasnjuje doktor medicine. Kontrakcije mišic medeničnega dna pomagajo povečati pritisk na penis in togost penisa.

Tako lahko Keglove vaje – kjer stisnete in sprostite mišice medeničnega dna – pomagajo narediti erekcijo močnejšo.

3. Pazite, kaj jeste

Raziskave so pokazale, da hrana, ki je škodljiva za srce, škoduje tudi penisu – kar je smiselno, saj sta srce in penis za pravilno delovanje odvisna od pretoka krvi. Mediteranska prehrana, ki vključuje sadje, polnozrnata žita, zdrave maščobe, kot so oreščki in oljčno olje, rdeče vino in zelenjavo, je dober začetek. Povezava med mediteransko prehrano in izboljšano spolno funkcijo je bila znanstveno ugotovljena.

4. Telovadba

Kardio. Kardio. Kardio.

Pretok krvi je ključ do zdrave erekcije in nič ne spodbuja pretoka bolje kot aerobna vadba. Ne samo, da vas ohranja v formi, temveč tudi gradi dušikov oksid v telesu, ki pomaga vzdrževati erekcijo. Medtem ko je tek odličen, se izogibajte kolesu. Kolesarji, ki dolgo časa preživijo na svojih kolesarskih sedežih, lahko zaradi tega dobijo erektilno disfunkcijo. Tudi oprijete kratke hlače zagotovo ne pomagajo.

5. Prenehajte kaditi

V študiji so raziskovalci ugotovili, da so moški, ki so kadili, erekcijo ocenili kot veliko slabšo kot nekadilci. Kajenje lahko poškoduje samo tkivo penisa, zaradi česar je manj elastično in preprečuje raztezanje.

Marjan Kodrič